۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

بگذارید هم‌جنس‌بازان ایرانی آزادی عمل داشته باشند

پس از اینکه در ایران، دو مرد برای تجاوز جنسی به یک پسر جوان و فیلم‌برداری از آن به اعدام محکوم شدند، کمیته بین‌المللی حقوق هم‌جنس‌بازان، در برابر قاطعیت دستگاه قضایی ایران اقدام به صدور بیانیه کرد.

این کمیته مدعی است که در ایران اشخاص همجنس‌باز بدون هیچ‌گونه اتهامی مورد مواخذه قانون قرار گرفته و اعدام می‌شوند. همچنین این کمیته از ایران خواسته است تا هرچه سریع‌تر هرگونه دستور اعدام در این خصوص را لغو کند، به سنگسار این گونه افراد خاتمه دهد، و متهم ساختن اشخاصی را که دست به اقدامات هم‌جنس‌گرایانه می‌زنند فسخ کند.
در مورد قوانین مجازات اسلامی که برای بازدارندگی از ترویج این گونه انحرافات وضع شده و دستگاه قضایی جمهوری اسلامی برخورد قاطعی با این جرائم صورت می دهد ، در بیانیه این کمیته ادعا شده است: «ایران دارای سیستم قضایی غیر قابل‌نفوذ و مبهمی است که دانستن اینکه چه اتفاقی واقعاً در داخل آن روی می‌دهد را ناممکن می‌سازد. آنچه ما می‌دانیم این است که کشتن در تمامی اشکال آن نادرست است، حتی اگر دولت دست به چنین کاری بزند».
گفتنی است امروزه یکی از ابتلائات غرب پس از بروز انقلاب های جنسی، رشد همجنس گرایی است و این انحراف جنسی که در نظام فرهنگی و رسانه ای غرب دامن زده شده، به خواست عده ای از مردمشان تبدیل شده است. از این رو برای این انحراف جنسی، قوانینی وضع کرده اند تا آزادانه فعالیت نامشروع جنسی داشته و کسی متعرض شان نشود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر